Sämst i världen?

Har varit en sväng på stan idag.
(mot min vilja)
Lyckades t.o.m. köpa en skjort-blus-utanpå-grej.
Väl hemma kändes det som att kaffe och en sudoku skulle kunna vara en bra idé.
Dottern lade rabarber på lokaltidning (och dess sudoku) så jag tänkte: internet.
Letade åt en sida jag testat nån gång tidigare.
Den är lite lurig, för det är inte förrän man löst färdigt som man inser att det tas tid!
Dessutom kan man kontrollera hur ens tid står sig i jämförelse med andra som löst ett sudoku av samma svårighetsgrad.
Jag tycker ändå att jag har lite koll, så....
...jag vill se hur min prestation står sig:

Mycket riktigt: jag har LITE koll.
ALLA är snabbare än mig!
Visserligen var jag tvungen att sudda hel en gång för jag blev lite distraherad av att tjejerna samtidigt körde en massa roliga youtube-klipp med Johan Glans, men ändå...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Antar att du är snabbare än jag. Nu är papparena i ordning så välj tid som passar kram

2011-08-28 @ 00:39:30
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0