Man förtränger

Insåg att det är dags för en tenta på fredag.

Satt igår och letade lite idéer att bli inspirerad av.
Hittade inga.
Helst vill man ju exemplariska problem för att det ska gå att lära sig av dom samtidigt som man tvingas till en god struktur i lösningen.

Men någon har effektivt sabbat det där.
Jag hade hoppats (och nästan trott) att jag skulle "komma på" hur man faktiskt ska göra.
Men det är fortfarande lika, om inte mer, svårt att komma på riktigt exemplariska exempel.

Det finns så extremt mycket som är komplett oanvändbart tyvärr.
Dessutom får det inte bli för stort eller för komplicerat.

Ofta blir det varianter på samma tema...
Jaja, dags att ta itu med det nu.
Avskyr när man sitter där i sista sekunden och måste pressa ur sig något.
Helst vill jag provköra allt innan så att jag inte i hastigheten missar någon oavsiktlig klurighet.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kan bara säga Lycka till och tack för alla filer, nu äntligen kunde jag öppna dem, men min dator är ju knäpp när det gäller pdf. Nu är allt inskickat.

2011-08-30 @ 22:28:55
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0