Firrar överallt

De har pippi på firrar på det där stället.
Den här fungerade som vilo-/utsiktsplats utefter bygatan.
Undarar om dottern hade kunnat tänka sig att sittta där?

Förmiddagen idag (onsdag) hade fått ett "Upptäck ...ön"-pass eftersom tisdag bara var regn.
Jag passade på att ta en springtur igen, som självklart var urdåligt tajmad och gick därefter.
Men jag gick ut i alla fall...

Nu är jag hemma igen efter tre dagar med arbetskamraterna.

Som om detta inte vore nog hade jag fler spännande evenamang på G.

Istället för att åka hem när vi anlände till slutstationen, så stannade jag på jobbet, blev upphämtad, fick äta en snabbmiddag (sallad) för att sedan börja förbereda kioskarbetet på den allsvenska matchen.
Jobbaet gick bra, matchen sådär, 2-2 mot bottenlaget - och vips var laget tvåa igen!

Väl hemma pratade jag en lång stund med GodaVännen som ligger på sjukhuset igen eftersom infektionen var besvärligare än väntat och det måste åtgärdas med kraftigare penicillin.
Ska försöka pila över en sväng i morrn'.
Nu är det väl dags att lasta över packningen i tvättkorgen och göra kväll.
Har en Rankin-deckare att läsa ut också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0