En extra dag


Svalare är det på mornarna nu, men redan i morse såg det ut att bli läge för FMK ute på gräsmattan.

Solen står lägre nu, så det tar lite längre tid för solen att komma in på min del av världen.

Medan jag drack kaffet var det skugga och inte så varmt. Trekvartsbyxor var helt ok.

Ganska snart blev det varmare och läge för kortbyxor.

När krysset och sudokut var löst var det riktigt varmt så det blev till och med läge för bikini!

Det blev till och med läge att ta ut en filt.

Kaffe och deckare gjorde inte det hela sämre.

Ajfånen ger lite möjligheter!
Chattade med min stackars kompis GodaVännen, som ligger på sjukhus (igen!).
Inte rättvist att jag jäser i solen medan hon mår dåligt.

Vi passade på att grilla också.
Men det blir mycket disk av det :-(


Kommentarer
Postat av: Kristina

Grilla det blir jag riktigt avundsjuk av, känns som den kommentaren förekommit förut ihop med sjukhusvistelse o äcklig sjukhusmat. Idag åkte hela lunchen ut.Det gick bara inte att få i sig. Och så kräsen är jag inte

2011-08-13 @ 22:27:03
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0