Dag 1

Så var premiären avklarad!

Som tur är jobbar jag på ett riktigt trevligt ställe med MYCKET trevliga människor

Fick väl inte värst mycket gjort, men det var väl inte så värst mycket att göra heller, så det passade rätt bra.

 

Kvällen har varit lugn, bakat ett nytt bröd, löst några X-sudokusar (challange var oproblematisk), slötittar på TV (Lewis har nyss slutat och dessutom hade jag redan sett den), Hathaway (Laurence Fox) är en läcker gosse så... Snygga slipsar oxå!


Fortsätter att elda mina hemdekorerade ljus.


Som vanligt avslutas kvällen med ett avsnitt Navy CIS.

Inte sett det förut.

Ingen Hathaway så långt ögat når. Bara stereotyp amerikansk "humor".

Britterna är roligare.

Jaja, nu är avsnittet slut så nu ska jag göra kväll.

Man måste ju stiga upp svintidigt när man jobbar!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0