Är detta slutet?

Idag motionerade maken gräsklipparen.

Kan det ha varit sista gången?

Nja, kanske inte..., möjligen för maskinen som verkligen inte är i form!

Själv motionerade jag apostlahästarna.

Och så mycket kan jag säga, att dom är inte heller i form :-(

Sedan satt jag ute och läste enstund och började hoppas på att vi skulle kunna äta ute (en sista gång?).

Men det drog in en massa moln och dessutom hade vi ingen middagsmat bestämd.

Nu var goda råd dyra.

De två innebandyspelarna hade inte heller så mycket till föslag.
Till sist "enades" vi: tre sorters kött, två röror och en hel del andra tillbehör.
Läckert va'?
I själva verket åt vi grill- och varmkorv, med både french hot-dog bröd och vanliga för den som så önskade.
Smaskigt!
Nu ska vi spela six-mix!

Kommentarer
Postat av: Kristina

låter som en trevlig dag, blir lätt avundsjuk då min dag inte var det minsta trevlig. hoppas din söndag oxå blir bra kram

2011-08-21 @ 11:14:59
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Kristina

inga nya uppdateringar? Du får ju inte tappa dina trogna läsare som kollar flera ggr per dag om ngt nytt hänt

2011-08-22 @ 14:10:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0