Ineffektiv idag igen?

Nu har jag gjort allt det lätta i redigeringen.

Tagit bort alla we och sett till att det inte är något vagt It, this, those eller these som fladdrar runt.

Nu ska jag se till att texten förbättras också, innehållsmässigt.

Fick faktiskt en förfrågan om att vara reviewer själv A Framework of Preparing Minority Students in Computer Science for the Industrial Career. Ska kika lite på när deadline är (själv fick jag vänta 134 dagar, eller  4 månader och 14 dagar).

Har gjort några reviews förut, men blev så besviken på att manuskripten publicerades as-is, så jag bestämde mig för att avstå ett tag. Sen blir man inte tillfrågad om man inte deltar i konferenser eller skickar in manuskript till tidskrifter, så det kanske är dags att prova igen.

 

 

(glömde publicera...)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du blir klar så du kan få njuta av påskens lediga dar

2011-04-21 @ 15:27:37
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0