Bra dag fortsätter

När man inte har några krav blir det mesta bra.

Efter den nedslående erfarenheten i springskorna så drog jag till banken en sväng, sedan in på tjorren för att lösa in gamla trisslotter med liten vinst på, snabbis in på affärn'.

Hem och fixa sen lunch. Den tog jag med ut på balkongen och satt i solvärmen.

Sedan en kaffekopp och ett samtal med GodaVännen. När ska vi hinna träffas IRL?

Nu har jag bakat ett nytt nötbröd, startat en tvättmaskin, gjort en kopp grönt te och ska ge mig i kast med dagens svåra sudoku.
Hur det nu ska gå med tanke på att medel-svåra har tagit två dar (nästan)??


Fortfarande tyst i huset och jag slappar.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skön dag låter det som. Ja när IRL det måste gå och du måste se min blå alpgentina.

2011-04-29 @ 23:00:31
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0