Rysare!

Brudarna i final efter straffavgörande. Gillar jag inte, bättre att avgöra i spel!
Nu verkar det vara minst 45 min. försening i hallen, så det blir att försöka koncentrera sig på annat medan jag väntar.

Learning from examples växer lite i alla fall. Nu har jag läst en del nya artiklar och visar lite hur de bidrar till teorierna. Men som vanligt är det lättare att säga: visa ett prototyp-exempel, än att tala om vad som faktiskt utmärker ett sådan OCH svårigheten att hitta ett lämpligt :-(








Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag hinner ju inte med i blogginläggningstakten.Skönt att det gick framåt igår.

Hoppas dagen även varit framgångsrik på alla fronter

2010-09-26 @ 18:07:28
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0