Kör taxi resten av dagen

  • 15 - hämtar hajkarna med ryggsäckar på skolgården
Hem för att fix mat (jag) och för att packa om (dom)
  • 18.30 - in till stan med konfa-återträffare + kompis + broder för samling
Avvakta ev. extratur
  • 21 - möjligen skjuts till konfaanläggningen
  • ca 22 hemma igen
  • midnatt - den icke-körande servitrisen går av sitt långa skift (nattbussen går 01.20)
  • ?? barnafadern hem från disputationsfest ??
Och det är väl inte hela världen, men i morrn' bitti ska servitrisen och brodern på domarkurs i stan, start 9.00.
Men då sätter jag mig på jobbet!
För sedan ska domaraspiranterna hämtas på em. och det passar rätt bra tidsmässigt.
Söndag kan vi ta senare...

Snacka om logistik?!

Jag är inte bara doktorand
-- jag är mamma också!
(vilket nog är det bästa!)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänker på dig i alla fall. Glöm inte andas Kram

2010-09-17 @ 22:46:58
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0