Började till lunch idag

Hade en del måsten på förmiddagen så jag anlände inte till jobbet förrän till lunch.
Men det passade rätt ok för jag kan sitta kvar i kväll istället. Oavsett hur ineffektiv jag är så blir jag stressad av att inte vara på jobbet just nu. Bra att kunna vara flexibel!
Efter avslutade uppdrag så tog vi en snabbfika på stan.
Jag gillar verkligen att sitta på café!! Nu hade vi dessväre inte möjlighet att verkligen slöa där, men ändå trevligt att sitta en stund med döttrarna och barnafadern.

Har nu hunnit få flera mail från handl. så det pågår verkligen en dialog kring den gemensama uppsatsen. Jag kan bara konstatera att det är lika svårt att hitta bra exempel på dåliga exempel, som att hitta bra exempel.

Jaja, bara att försöka jobba på: Augen zu und durch!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt att ni kunde göra lite positivt i slutändan. Såg verkligen gott ut. Det är verkligen inte ofta man går på cafe, var nog minst ett år sen sist o innan dess var det med dig för 100 år sen. Ha en bra dag resten av dan

2010-09-14 @ 15:16:29
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0