Helgen över

Som alltid är det omöjligt att klämma in allt man skulle vilja ha gjort. Om jag ska vara ärlig så hann jag knappt nåt'!
Inte:
  • städa badrummen
  • tvätta
  • jobba
  • putsa ett eller annat fönster
  • kasta bort de blommor som nu frusit
  • ta bort den nyfallna frukten
  • ...
Vi har mest sysslat med innebandyrelaterad verksamhet, ja utom handbollsmaken då, som avvek från IB ett par timmar. Orkade inte baka igår, så det fick bli direkt på morgonen idag istället. Hade tänk göra den goda långpannekakan (recept), men med tidsnöd så bestämde jag mig för muffinsen (recept) som jag gjorde till konfahelgen.

De gick åt som smör i solsken. Fick rusa hem efter mer eftersom kompanjonen i kioskbemanningen inte hade uppfattat att man skulle ha med bröd den här gången.


Nu ska jag sätta mig och skumma några artiklar för att kunna referera rätt i morrn'. Tyvärr blir jag rätt irritabel av att inte ha fått vara på jobbet, men jag blir irritabel av att vara trött också!
Kanske behövde två dar off?!
Nästa vecka kommer handl. för lite intensivjobb och jag vill ha lite mer som är "färdigt" då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0