Up and running

Ja, alltså bara bildligt :-(

Igår kom den:

Första provboken!
Men jag hade redan satt igång med att göra en del ändringar efter handl. kommentarer och sådant jag upptäckt själv.
Omslaget har varit en visa för sig!
Har hela tiden sagt att jag INTE vill ha färgat papper, bara inte kritvitt papper. Detta finns klart dokumenterat i de papper som beskriver mitt "jobb" på tryckeriet. Det finns f.ö. bara två slags papper att välja på!
Ändå envisas den s.k. formgivaren att färga både ett vitt papper och ett oblekt papper med GUL färg. Jag hatar gult!
Jag har inte fixat med något fancy omslag, men inte ens detta enkla omslag har blivit rätt på 4 försök!
T.ex. hade han inte infört de texträttningar jag angivit efter första provet...
Så bra det är med monopol, ingen anledning att försöka göra kunden nöjd!

Det här är det enda jag orkar engagera mig i just nu...
Det andra får bara ordna sig.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Men vad trist, kan det vara så svårt. Nog borde din energi få gå till annat

2010-11-16 @ 11:20:50
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0