Tillbaka i gruvan

Även om den är 3 våningar ovanför den lokal vi använde i går.
Informerad, men förvirrad: Ambient Ecologies, Avoiding Mesh Deformations, Capacity in Federated Clouds, Migration of Large Virtual Machines, Egocentric Interaction, Brain-Computer Interaction...
Då är det väl ändå ganska lätt-tillgängligt med exempel och problemen runt dom?! Såna problem har de flesta haft, att hitta bra exempel är svårt och tar tid. Ok!
Men att bygga teori för hur man gör bra exempel är också svårt och tar tid. Tid som jag inte har.... så gott om just nu. Tyvärr verkar min kvarvarande 2 grå ha gott på semester och lämnat ett stort tomrum. Eller också är de inte kvarvarande....???? Eller....?? Va'?
Nedräkningen: 225 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för besök alltid så trevligt o tiden går lite fortare eller den blir drägligare. När ska vi få tid så jag får lära mig lite om bilder på bloggen av dig?

Blir avundsjuk varje gång

2010-05-06 @ 23:05:20
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0