Planering

...och  en viss panik. Jag har en kollega som brukar säga  "Tiden arbetar för dig". Obevekligt går den och utan att man kunde göra något åt passeras sådant man både gruvar och längtar till. Däremot är det inte alldeles säkert att man kan uppleva att det är "för". Kruxet är att man är missnöjd och osäker så stor del av tiden... Jag går kurs, läser, jobbar och stretar, skriver lite, men det känns ändå som att allting hänger löst och orelaterat i ett intet.

När vet man att man vet någonting?

Fel bransch för mig det här. I alla fall fel område av branschen.
Läste i en bok att tankar inte är fakta, därför kan de ge oss fel känsla och fel proportion på saker. Väl värt att tänka på för mig.
Idag sitter jag en stund på jobbet för försöka få ordning på tankar och planera kommande veckas arbete.
Tycker fortfarande att jag saknar en intervju....


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det finns liv o det kommer finnas liv även efter all din jobbinsats om inte Jesus kommit igen då. Du betar av en bit i taget o först sen ser du helheten. Jag tror på dig

2010-05-16 @ 22:39:55
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0