Ny vecka

Bara att ta nya tag.
Våren ser ut att hålla i sig i alla fall. Jämförde den lokala prognosen med dotterns charterort:

Ser inte alldeles tokigt ut på någondera stället.

Björkarna har slagit ut och är i sitt läckraste stadium just nu. Så otroligt vackert!

Jobwise, så har jag självklart flera projekt att göra klart A.S.A.P.
Stora artikeln händer det ingenting med, hoppas på lite draghjälp i veckan.

Ska ge feedback på metodsektionerna på fredag (inlämningsuppgift på EER-kursen).

Borde börja på ytterligare en artikel, den har jag rätt bra koll på så den känns mindre hotande, men den ska fortfarande skrivas...

Har försökt accelerera transkriberingen. Slavarbetarna har studiedag idag, så jag hoppas att det rasslar in många minuter.


Kommentarer
Postat av: Kristina

bra med uppdateringar. Ha en bra morgondag ifall jag ej kommer ut imorgon

Ps 23

2010-05-17 @ 23:23:15
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0