Fullt upp!

Trodde jag skulle kunna sitta och klura lite på jobbet på lördag. Men helt plötsligt dök nya matmöbeln upp...
Familjen slet hårt, tjejerna satte igång med att slipa gamla bordet så att vi skulle kunna ha det i köket, utan vaxduk! Jag blir så otroligt imponerad av deras energi. Dessutom hade de förberett en morsdagstårta som skulle passa mig. En hel del skjutsande blev det också eftersom sonen var engagerad i barnarbete (hehe) och dottern ville umgås lite med BF(?).
Söndag bestämde jag mig för att ta itu med en sedan länge vilande uppgift: sortera ur alla mina recept.
Nu är det gjort! Mycket mindre kvar. Slängde allt som jag aldrig använt och sparade det som jag vet att jag uppskattar. En del böcker åkte också.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Hur får man såna barn som du har, är det generna eller uppfostran eller är det en perfekt moder som vet vilka strängar man ska dra i?

Otroligt va du hann. Här gjordes ingenting känns det som.

2010-05-31 @ 17:34:11
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0