Förena nytta med nöje

Eftersom det är trevligt att få lite specialgrejjor gjorda och samtidigt skänka pengar till bra ändamål så slog jag till.

I år fick flickorna sommarstäda schabraket! (förra året skurade de soptunnorna...)

En av städarna är radikal och kastar gärna saker i parti och minut så nu lär soffan ryka. Jag hade själv redan tänkt att ta bort den lilla garderoben som står där, full av fotbollar och blomkrukor. Vad gör man med alla blomkrukor??

Hoppas det blir fint väder i helgen så att man kan hålla till ute och sortera lite.

Det drar ihop sig....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

ja nu är det er tur .

Hur högt avlönar du dom? Blomkrukor är bra men kan bli för många oxå. Men ibl slänger man för friskt. Jag hade ju en jättesortering av glasflaskor o slängde massor vilket jag fick ångra bittert när det var dags för saftning. Fick kolla alla vänner o bekanta för få ihop flaskor vilket resulterade att en del av min saft befanns i spritflaskor!!!

2010-05-28 @ 22:48:15
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0