Mera grått...

Jaja, nu har jag försökt ge feedback på ett forskningsprojekt som ska:
Ge en holistisk syn på egenskper hos betong med hjälp av 3D visualisering.
Jag fattar inte mycket och det är en gigantiskt ansats av en forskare som kan betong  men ingenting om datortillämpningar. Jag tror mest att han tycker att det är häftigt och vill utnyttja det på något sätt.

Ska bli intressant att se vad jag själv får för feedback på min forskningsfråga.
Inser att jag undermedvetet utelämnade key-variables.... (mest för att jag inte fått något riktigt grepp om vad det skulle vara i mitt fall)
Nu blir det lite helg!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men grått hår tyder på vishet har jag läst någonstans så luta dig mot det.

2010-03-26 @ 23:20:14
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0