Haha, det gick - men fråga inte hur!

Som vanligt är det här med datorer rätt magiskt.
Det funkar inte, det funkar inte, det funkar inte....
Det funkar!??
Efter ett antal tröstlösa försök att få datorn att acceptera inkommande filer från mobilen, så klickade jag lite här och där, startade om, försökte "Uppdatera tjänstelistan" på telefonen.... och vips! så fungerar det helt plötsligt.
Jag vet att jag skrivit precis detta förut! med en annan dator! av samma märke!
jaja, skulle dokumentera mitt patetiska middagsförsök. Ville inte gå och sätta mig ensam någonstans, så jag gick till koppra och handlade lite matnyttigt. Rask hem till STF och in i det gemytliga köket.

Har nu dragit mig tillbaka till lugnet på rummet, där mitt bästa nöje är datorn (tack och lov fr det mobila bredbandet!!). Kanske kan titta på några intressanta, gamla TV-program via webben.....
Dessutom fick jag med mig söndagskrysset:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åt du bara sallad och keso?

Ja datorn är en räddning från tristess. Vad gjorde vi innan vi hade den?

2010-03-16 @ 22:06:06
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: FraudFeeler

Nejdå, jag åt två stadig frukostkorvar också!! Ruccola och creme fraiche till. Nu kan jag dessutom fixa lite mat att ta med i morrn'!

2010-03-16 @ 22:45:31
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0