Söndag morgon

Grisen och jag startar med grönt te idag. Hoppas kunna återkomma till lite av den positiva känslan jag hade ett tag igår. Det var både upp och ner då.
På kvällen skjutsade jag grillare in till stan så jag passade på att hälsa på GodaVännen. Alltid gemytligt med kaffe och omtänksamhet (==livlina). Fick dessutom en massa perenner!!
Som tur var var gårdagen regnig och blåsig så mina tidigare planteringsplaner skulle ändå ha behövt vänta. Ska försöka få ut de stackars plantor jag lyckats dra upp, astrar och jättesöta luktärter att ha i kruka.

Men nu blir det metoder, för i morgon så startar jag analysen av intervjuerna, trots att den sista inte är transkriberad ännu. Men jag tror att det löser sig nu när slavarbetarna har sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Kristina

så trevligt med snabbesök. Hoppas dagen varit givande.

2010-06-13 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0