Oplanerat modetänk

Nu kanske modetipsen borde börja öka i frekvens....


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har verkligen saknat modetipsen, har inte vågat byta stil eftersom jag inte vetat vad som är inne, så nu hänger mina kläder i trasor runt mig och ngt nytt måste införskaffas men modeoraklet har saknats, nu kanske det blir ordning på torpet igen. Dagens outfit bestod av fläckig vit tröja som blev ännu fläckigare efter kaffe utomhus, dvs snusbrun rand mitt på bröstet till detta för vida shorts där korsettbanden hängde utanpå och smutsiga benbandage och ovanför dessa syntes två vita knän. Som oraklet förstår så passar detta inte på modegaten. Så välkommen tillbaka vi ser framemot nya tips

2010-06-16 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0