Oöverstigligt

Hur gör man då?
Tja, min strategi är att strunta i det avlägsna målet (som närmar sig med MYCKET stor fart) och koncentrera mig på något avgränsat som jag kan överblicka. Orkade inte ta i jobbet i går, så det fick bli jobb av annat slag. Mest tvätt.
Idag går jag vidare med intervjuerna och försöker se vilka teman som dyker upp. Den sista är fortfaramde inte transkriberad, så det kanske jag måste ta tag i delvis själv...
På lördag åkte jag från jobbet för att titta på innerdörrar. Vi ska byta när vi renoverar badrummet uppe och då kan det vara bra att se om det finns dörrar som passar till övriga öppningar också (tre bredder i en hall med fyra dörrar!).
Hämtade dotter som vid behov sover hemma igen för att få enklare att ta sig till jobbet.
När jag parkerat bilen i garaget tog jag svängen förbi min lilla rabbat och upptäckte de tappra som inte låter sig knäckas av kylan och regnet.
Små kämpainsatser ger tydligen också resultat.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Att kämpa att aldrig ge upp är det det som är meningen med livet?

2010-06-21 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0