Olika sorters jobb

Började dagen med att välja kakel & klinker till badrummet. JAPP! Nu blir det av, måndag efter midsommar börjar det.

Stora liggande plattor på väggarna, stora kvadratiska på golvet. Vitt och grått.
Som dekor tar vi glovplattorna i smala stavar och sätter från golv till tak på ett ställe.
Nedanstående bild är en rätt bra approximation av hur plattorna ser ut. Även beställt WC (till bra pris).
Inte är det lätt att välja när nästan vad som helst skulle bli en sådan otrolig förbättring... Dessutom är jag inte så noga att priset inte spelar någon roll.
Men en kvinna styrde oss med ganska fast hand och ett öga på priset.

Jobwise så fortsätter jag med att "tagga" mina intervjuer. Lyssnar igenom alla (på snabbfart) samtidigt som jag följer med i utskriften. Får panik och tycker att jag ställt fel frågor eller borde ha följt upp vissa svar bättre.

Vad i hela friden ska komma ut från detta? Känns som att det blir till att ljuga ihop nåt – stabil forskning på vetenskaplig grund (NOT).

Ingen metod och inga resultat - the story of my life!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Är det badrummet uppe eller nere som skall göras nu?

2010-06-18 @ 14:27:27
Postat av: Kristina

men så roligt att det är på gång. Det kommer ju bli jättefint.Och ditt jobb kommer oxå bli bra jag tvivlar inte

2010-06-18 @ 17:51:46
Postat av: Anonym

Det är badrummet uppe, till att börja med

2010-06-19 @ 11:10:27
Postat av: Balderidun

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 21:10:49
URL: http://balderidun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0