Morgonstund har kaffe i mun'

Borde ha startat med te, men....
Sitter på jobbet och försöker ljuga färdigt i min presentation. Panikbläddrar i en massa artiklar och böcker, vilket så klart hjälper rätt lite.

Ser ut att bli en fin dag, solen värmer ljuvligt redan nu. Förhoppningsvis kommer jag iväg härifrån någorlunda tidigt så att jag hinner fixa lite hemma.
Insåg på vägen hit att jag glömt att burka mina styckfrysta bullar... Kanske brudsen kan hjälpa till när de vaknar?!
Tysklandsresenären är framme efter en del oroligheter med incheckning på flera flygplatser. Puh! Svårt att hjälpa till på distans, man kan mest peppa.
Igår passerade också en bröllopsdag, ganska obemärkt (28 år). Det var så mycket annat som pågick. Det kanske kan bli lämpligt att fira om två år...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är tidigt igång.Hoppas dina sanningar känns som sanningar. Var det E som var i Tyskland, mitt minne är ju som sagt uselt ha det gott ifall vi ej hörs.

2010-06-06 @ 15:18:30
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0