Ny dag - nya uppdrag

Inte lika blå himmel idag. yr säger "skapligt" och vid havsbandet kan det ju alltid blåsa undan lite. Hörde att sonen haft ett sammanträffade med jordgetingar, Huga!

Själv hade jag ett sammanträffande med elljusspåret igår. Kan knappast säga att jag är på gång än, 10 dagar sedan sist, men bättre än inget. Fick i alla fall inte samma efterkänningar som sist :-)

Har nu lagt in de citat jag vill ha, i alla fall har jag med citat och komentarer på alla kategorier. Förresten tyckte jag, i det arbetet, att en av kategorierna inte höll så jag strök den för att se vad som händer.  Nu är det OO-4, O-4 och Ex-3. Nu på morgonen blir det att titta på  Discussion och Conclusions och sedan snabbt iväg till reviewern'. Vi ska  träffas på måndag så det skulle vara bra att få feedback då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0