Ny dag - ny ansats

I skrivande stund vräker regnet ner och eftersom det är så tyst på jobbet den här tiden på året så hör jag t.o.m. smattret mot taket. Lite trevligt, dessutom behöver jag inte tänkla på hur obrun jag blir :-)

Ser på barnen att jag redan är efter och då vill man absolut inte tänka på svägerskan... Måste se till att hålla stort avstånd till henne på lördag när vi ska på kusinens konfirmation. Det bästa vore ju om det blev snudd på vinter igen så att alla måste ha mycket kläder på sig. Nja, det allra bästa är nog ändå att det blir en varm (inte FÖR dock) sommardag så att vi njuter av att vara ute. Ser fram emot en eftermiddag på deras ljuvlig altan.

 

Nu har jag strax kramat grisen klart och skall ta itu med en artikel, både fördröjer och underlättar beslut hoppas jag.

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du kan få låna lite bandage av mig så kan du dölja de delar som syns mest, då vet ingen om att du är vit inunder. Förslag: korsett, halskrage, armbandage, handbandage, benstrumpor knäbandage fotbandage då är det bara delar av ansiktet framme och resten döljs av Trasslig peruk finns oxå att låna

Välkommen

2010-07-01 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0