Mer väntat

Sitter här som vanligt och försöker ta hjälp av grisen att komma igång.
Såg hare igen vid parkeringen, försöker komma ihåg hur man zoomar med mobilen för att kunna komma närmare. Tror jag vet nu... (efter att haren skuttat iväg förstås). Finns ju en massa finesser visade det sig, hur ska jag komma ihåg det. Nu kanske blåsticken blir bättre också, har väl råkat trycka lite i vinn' å vär' någon gång??!

Nu har snart nyponblommorna gjort sitt. Jag försöker smyga med några från parkeringen in till jobbet. Ruskigt svårflörtade är de, små sylvassa taggar som man måste akta sig för. Men jag är listigare än så: Jag samlar ihop alla förbrukade parkeringsbiljetter och använder dom som skydd.
Blommorna lyser upp i fikarummet och luktar så gott.
(och jag får kasta alla gamla biljetter :-) )


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vackert med blommor även inne. Hoppas de inspirerar dig med sin färg o doft.

2010-07-27 @ 10:58:07
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Jonmiriam

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-12 @ 16:25:07
URL: http://jonmiriam.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0