Grått ute, grått inne


Det är bara att knega på. Enda fördelen är att man inte grämer sig över förlorade dagar i solen.
Samtidigt unnar jag faktiskt andra solen
- så kontentan är att det borde hellre vara sol!

Både inne och ute!

Försöker nu fylla i material under Related Work. Detta innebär att jag måste skumma en otrolig mängd referenser, vissa som jag läst noggrant och andra som jag bara bläddrat i och enstaka helt nya.

Hur i hela Hecklefjell ska jag komma ihåg vad som står i vilken om 143 dagar?????
(kommer knappt ihåg det när jag ska fylla i några sammanfattande meningar av det jag just tittat på)

Har massor av äggvitor - vad gör man med alla dom??
Tårtbottnar?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0