Bättre

Fick en del bra synpunkter sent i går kväll på hemmafronten och hade dessutom fått ett mail i morse.
Fast det var något om ortogonala som jag inte försod?! Så mycket vet jag att det inte handlar om geometriska rum, faktoriseringar och underrum och sånt :-(  När jag tänker på QR, SVD och sånt blir det en idealiserad värld, OOhh om jag vore där istället. Men jag vet ju att det inte var fullt så enkelt, kanske om handledningen hade funkat på samma sätt som nu?! Det är hur som helst lättare att veta vad man vet i den branschen! Här verkar ingen veta, men säkert kommer någon att påpeka att jaginte heller gör det.......
Tiden rusar, mycket ogjort, jag är långsam, var är nödutgången????





Kommentarer
Postat av: Kristina

tur att du kan skoja till det mitt i all stress. Ha en bra dag

2010-07-22 @ 15:32:47
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0