1.5 semesterdag

Kanondag i går, kunde både fixa med tvätt, skjutsningar och hinna njuta av solen.
Dottern gjorde en Caffe Latte till mig, hur bra kan man ha det...??
Dessutom roligt att ha tjejerna hemma. Faktum är att ALLA var hemma till middag!!
Ja, åsså den ohängde kusinen förstås.
Klart ovanlig  situation nu för tiden, alla flänger och far i olika riktiningar.
Fick oväntat besök också. Kärt men sällsynt.

Idag regnigt och eländigt :-(
Det blir drygare med tvätten då!!
Jobbade en stund på fm och sedan en shoppingtur för att komplettera lite vitt till konfimationskortet som tas nu direkt. Vissa fyndade, men jag hittade inget jag ville ha.
Strax ugnsstekt falukorv, sedan drar konfirmanderna åt ditt håll och jag åker en stund till jobbet för att  fortsätta mina strykningar och tillfixningar. Känns inte alldeles hopplöst än så länge :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vackra blommor.Ni verkar haft det bra ändå. Roligt när man kan äta tillsammans.Vi lyckades i lördags trots pizzaavbrotten, så det var roligt.

2010-07-26 @ 12:25:16
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0