Så tog det slut

Lite oväntat rasslade vi ut julen i går (i stort sett)!

Sparade dock för att tända sista gången på kvällen:

Av någon anledning är det bara jag som kommer ihåg att tända den?!

Döttrarna som fixar med "nya" rum är mer energiska än jag, så med lite support lyckades jag tömma ett skåp med massor av saker att kasta. Jag vill bara ha ett litet bord att ställa symaskinen på, annars kommer  inte  småfixet att bli gjort.

Nu är det i stort sett tillbaka till det normala, vad nu det är...

Hoppas bara på att GodaVännen snabbt blir piggare efter den senaste behandlingen.

Varför måste man må så otroligt dåligt för att bli frisk? Det böoir inte ens lite bättre eftersom, som det brukar vara fallet med andra behandlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0