Inte odelat positivt

Lyckades få ihop ett par stycken i artikeln vi skriver så nu börjar den närma sig det läge när vi försöker få denantagen för publikation.

Har förberett lite för intervjuarbetet till veckan. Satt igång min lilla "voice-recorder", skickat lite mail till respondenter, försökt boka en prov-intervju.


Fick lite oroande vibbar angående finansiering inför hösten. Skulle kunna vara så illa att pengarna är slut, trots att det hela tiden pratats om tre år?! Men jag tänker inte gå tillbaka till stora U i förskott, jag har hela tiden fått samma besked från inst.
Projektet var tre år (2007-2009) och jag fick skjuta på en termin == VT10 är den sista terminen.
Jag säger som Grynet Ta ingen skit!. Jag kommer att få jobba som en galärslav för att hinna redan under de förhållande jag trodde gällde.

Tja, bollen rullar om än långsamt så det är nog bara att gneta på. Borde nog försöka mig på en liten analys av min konferensstudie också. Känns verkligen avigt att försöka se mönster i sånt här. Jag könner att jag är ute på riktigt tunn is.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du har ju hunnit mycket.

Nu får vi be för pengarna så det går vägen

2010-01-27 @ 12:00:19
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0