Snö, snö, snö....

Fortsätter att vräka ner. Den arme snöskottaren börjar tycka att det ör överväldigande. Så efter att ha varit och veckohandlat bestämde jag mig för att ta ett pass i naturgymet även idag. Efter 2 timmar var utrymmet runt huset färdigskottat och jag hade med en viss hjälp av sonen lyckats få av snön från taket på cykelskjulet. Bäst att rädda de stackars cyklar vi har kvar!
När jag räddas av gongongen (maten) så är jag tämligen darrig och tömd på energi. File med pepparsås hjälpte upp lite :-) Espresso avslutade energipåfylningen.
Nu ska jag vila och titta på 5-milen!
Tycker att logon/symbolen för OS 2010 var så fiffig!

Är det inte super läckert med snöskulturer?





Kommentarer
Postat av: Kristina

trodde jag skulle dräpa mig i morse av all snö se bloggen.

Vad duktiga ni var. Sonen har oxå skottat då fadern är utsliten

2010-02-28 @ 21:38:41
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0