På plats!

Ja nu sitter jag här på hotellet. Enkelhet är ju mottot i år så jag har ett litet rum på ett litet hotell.

Utsikt från badrumsdörren med ytterdörren till vänster.
Enkelt verkar också hotellets säkerhetstänk vara, lösenorden till det trådlösa nätet:

eller

I Köpenhamn trodde jag ett tag att världen gått under, skulle till den mest avlägsna gaten för inrikesskuttet och vips fanns det inte en människa någonstans...

Lite maffigt! och då står jag ungefär mitt på denna arkad....

Men som sagt jag kom fram till slutdestinationen som det heter och var lite sen så det blev tvunget att ta taxi (puh!) till hotellet. Och så är jag tillbaka där jag började, eller, .... inte .......?!

I morrn blir det lokalbuss till universitetet (hoppas jag), men jag har gott om tid att leta mig fram så det känns lugnt.


Kommentarer
Postat av: Kristina

det verkade kusligt i arkaden, jag skulle nog smått fått panik. Hoppas du ej ahr cellskräck med tanke på rummets storlek

2010-02-14 @ 22:20:48
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0