Japp, en till fixad!

Intervju alltså. Känns bra och det ger, så här långt, delvis ett annat intryck än jag hade förväntat mig. Mycket positivt, det innebär t.ex.  att mitt aningen reviderade angreppssätt passar bra!

Men datorer!!
Naturligtvis kommer inte min maskin så bra överens med filformatet som fickminnet använder, så då gäller det att hitta programvara som fixar det. Jag gillar inte att betala för progravara så jag har letat något som är gratis. Hittade All2MP3.

Funkar rätt ok verkar det som, eftersom transkriberingsprogrammet (som jag KÖPT!) accepterar filerna och laddar in dom snabbt. Nu väntar jag på en ny, egen,  bärbar dator (!!) så att jag kan ta med transkriberingsarbetet hem.


Kommentarer
Postat av: Kristina

vad roligt att det fungerade bra idag. Du var i mina böner. Själv haft en stressdag , men behövs ej så mkt för att det ska kännas som jag ej hinner med.

2010-02-23 @ 21:30:50
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0