Dag 2

Igår var det tjockt i cyberspace, så det gick inte att göra några reserapporter....
Dag 1 var ok, mycket lära-känna-varandra övningar. Översiktlig presentation av området.
På kvällen gick vi ett litet gäng för att äta middag.
Sedan hem och krypa ner i sängen för att upprätthålla kontakt med omvärlden via nätet.

Rummet från sängen sett.
Idag blir det nog lite mer prat om att formulera forskningsfrågor hoppas jag.
Ikväll hoppas jag ha tillgång till någon OS-kanal på rummet, tydligen borde jag ha betydligt fler än jag kunde hitta. Receptionen lovade att kolla under dagen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det låter ju som du har det rätt bra. Ha en bra dag även idag. Kom ut nu med gårdagens blogg.

2010-02-16 @ 10:52:23
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0