-18

Lite oväntat, men bättre än slask!
Håller på att förbereda mig för Danmarksutflykten (som jag helst skulle avvara rent praktiskt).
Skriver en presentation av mig själv och håller samtidigt på med en ansökan om bidrag till resa och uppehälle.
Nu har "vi" skickat in den stora uppföljningsartikeln på materialet från Paris.
Dessutom har "vi" skickat in en ansökan till Riksbankens Jubileumsfond (Yeah right!, som om vi skulle få därifrån...). Tre år skulle inte vara helt fel, snanare tvärtom! Hur 17 ska jag få någon att sponsra mig framöver?


Kommentarer
Postat av: Kristina

Klart ngn sponsrar dig . Du måste tro på dig själv. Jag tror på dig fast jag har inga pengar

2010-02-12 @ 10:28:36
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0