Sjättedag Jul - Low battery level

Har inte orkat gå på rean, fick nöja mig med att se brudarnas inköp.

Modeuppdateringen har verkligen lyst med sin frånvaro. Säkert till stor besvikelse för er som gått vilse i modedjungel och desperat (!) behöver min assistans.
Rean i år ger alltså ingen som helst input :-( Jag kan inte ens beskriva vilken färg det är på fynden ovan. Ingen Bengt Grive vid tangentbordet...
Å andra sidan tycker jag att det mesta är fult, i alla fall till mig. Klarar inte av alla dessa mönstrade sladdriga tunikor, antingen ser jag gravid ut (och det har jag haft nog av) eller också ser jag ut som en 80-talshippie, vilket jag aldrig tyckt varit särskilt kul, inte ens då.

Ingen ambition i dag heller:
Lägger pussel, dricker kaffe och tar en sväng till tvättstugan...






Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är just därför det bara blir svarta inköp. Du kunde blivit bjuden på kaffe här o degat bredvid mig och sett mina svarta inköp

2010-12-30 @ 16:31:59
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: tine

sv: haha tackar tackar, ja jag ritar bara!

2010-12-30 @ 19:17:52
URL: http://renhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0