RIKTLINJER FÖR DOKUMENTATION AV PEDAGOGISKA MERITER

Sida upp och sida ner med instruktioner och dokument som ska bifogas.
Nu känner jag mig betryckt.
Jag är ju gammal som gatan och har inte så mycket dokumentation på sånt som hände för länge sedan. Hur styrker man det??
Fast då kanske man inte borde bli lektor, eller...??
Fattar inte vem som ska orka läsa allt och då blir det kanske mest ett spel gör galleriet?!
Men jag har ju sett beslut om avslag på ansökningar, så det kanske spelar roll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja det är inte lätt med gamla meriter, finns ingen som kan styrka? Lena Ph har väl varit där lika länge som du? Gamla lönerapporter???? Lycka till

2010-12-07 @ 19:52:40
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0