Logistik

Ständigt detta pusslande med transporter, mat, akutshopping av sportutrustning, hämtning/lämning av lagrelaterade köp/sälj-uppdrag.
Tvättandet tog inte fart heller.
Dock pusslade jag en del med bordsplacering, tror jag fått till en hyfsad nu.
Svårt att hitta en optimal, speciellt eftersom man inte vet vad som är optimalt.
Men alla är ju uppfostrade och kan föra sig i möblerade rum, så det blir nog bra :-)
Lite TV-degande  och grönt te har lett fram till att det snart är dags att kojja. Ska bara gå via tvättis först.

Stödeldar lite på #2, eftersom jag varit tvungen att byta in ett nytt ljus.

Tyvärr har jag gjort ett felköp och ljusen bara rinner och kleggar ner mitt arrangemang :-(

Inga nyheter på dekorationsfronten dess värre, borde nog göra en insats i köket.

Vägrar att bli stressad just nu, det kommer säkert sedan.

Kommer säkert att ångra allt jag inte gjort, både hemma och på jobbet.

Men snart är en sak ut världen i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Kristina

tack för pratet. Tänk om man kunde stödelda i mnskrs liv oxå, hade behövts sen vi pratades vid. Hörs

2010-12-14 @ 00:08:26
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0