Jag trodde det var sista gången

...som jag varit på jobbet en helgdag, men nu sitter jag här igen.

Det har varit så många "specialare" senaste veckorna både personligt och i familjen så nu kände jag att jag behövde ett par timmar med min ansökan för att vara säker på att hinna.
Måndag-tisdag-onsdag lär också innehålla en del udda uppdrag som ska fixas.
Torsdag har nog av sitt eget och fredag ska den första ansökan lämnas in.

Trojkan spelar innebandy i södra grannstaden med barnafadern som medföljande supporter, så jag får sitta här och hoppas på positiva rapporter.



När ska man hinna fixa ett minimum av jul i år??
Nåja nu blir julen vila i alla fall.
Är så otroligt glad att få göra bort nu istället för i januari.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vackra bilder. Skönt du får en dag med bara dig o dina uppgifter. Hoppas du hinner allt du vill. Armbandet ville du ha det fixat till disp? Lycka till

2010-12-12 @ 15:45:38
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0