Trött

Lyckades inte somna på väldigt länge :-(
Varmt, kletigt == oskönt!
Betyder väl bara att jag somnar dessto snabbare i kväll.
Denna vecka är nog den sista riktigt lugna på jobbet, många kommer tillbaka måndag 9:e.
Trevligt, men risken är att man blir lite mindre fokuserad...
Funderar på att lämna sektion 4 ett tag, kom på att medförfattaren kan titta med fräschare ögen och kanske vara mer radikal än jag är just nu.
Startar därför med avsnitten efter, de som ska vara själva slutklämmen.

Kanske får vi besök av kusin ikväll också, ska bli roligt -- vi ses så sällan!!

Trots att staden är stor ligger den inte efter allfarvägen?!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

för mkt endorfiner av springandet. vad konstigt det är med dina inlägg, jag kollade halv 12 igår kväll och då fanns inget, inte heller vid tio idag. Nu först fick jag upp dem. Ha en bra dag

2010-08-02 @ 11:47:07
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Kristina

har du så fina luktärtor, mina försvann o blev inget när jag satte ut dom

2010-08-02 @ 11:47:52
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0