Slower start

Började med att klippa mig, men insåg när jag kom till jobbet att frissan inte har klippt luggen symmetriskt?!
Fick jag aldrig någon fråga om och det är inte så lätt att se när man blir stylad.

Solen skiner på riktigt idag, hoppas de stackars uteblommorna kan torka upp lite och repa sig efter den senaste drunkningsupplevelsen.

Försöker nu se en lite större bild av vad jag vill med mina undersökningar. Men ska försöka skissa på sista(?) artikeln innan jag går hem i em.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

lycka till, vet du tiden för Sävar träffen? Sonen sover borta o vi försöker planera dagen o orken för skjutsa o hämta

2010-08-13 @ 11:44:30
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0