Lång frånvaro

Har släppt jobbet helt i två dagar för att delta i konfirmationsevenemangen. Vädret var mycket bra och det var också kul att se konfirmanderna in action. Men nu är det över och alltför fort rusar vardagen på. Träningar som inte går att kombinera, skolan som snart startar,... Man kan bara hoppas att sommaren har fyllt på med ny kraft.

Nu tar grisen  och jag nya tag. Måste börja titta på citat och slutsatser av mina kategorier. Förhoppningsvis slipas dom till lite på vägen. Känner mig inte helt nöjd just nu. Men det kan bero på att jag är en väldigt symmetrisk person och vill att allt ska gå jämt ut, varför är inte verkligheten alltid sån??


Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till jag har bara tillgång till dator på nätterna

2010-08-10 @ 00:23:36
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0