Jamennn, nu har det väl ändå brutit ut?!

Vaknade och tittade på tiden i taket: 06.27!
Va'?! Jag har ju väckaren på 06.10. Måste ha varit otroligt trött som inte hört telefonens larm. Kollar att larmet är på, jodå!
Jaja, bara att störta ut i (nya) duschen så att man vaknar till. Orkar inte skynda mig så när jag så småningom är klädd och klar för att gå ner så inser jag att klockan är 04.48!
Jag hade alltså sett fel på en 4:a och en 6:a!
Ok, vad gör man nu? Ingen ide att gå och lägga sig för då kommer jag att vara helt död (och svettig) när jag vaknar igen.
Äter frukost och läser tidiningen i godan ro och drar sedan till jobbet.

Fortsätter med citat idag och hoppas att jag snart hör något från min handledare ang. de två artiklar jag släppt till honom.
Kan iofs. börja med nästa artikel oavsett. Den är så annorlunda till karaktären. Handlar om att visa praktiskt hur min He[d]uristics kan användas.
Nu ska grisen och jag ta en tur till köket för dagens första kopp te.





Kommentarer
Postat av: Kristina

Visserligen har morgonstund guld i mun men nog var det tidigt. Själv sov jag till 10.20 med ngr vaken pauser men lyckades somna om. Är totalt däckad efter helgen. Lycka tilll med dagens jobb, jag anar att aå snart jag ger till känna att jag är vaken försvinner datorn

2010-08-10 @ 10:47:50
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0