Annan dag

...Påsk alltså.

Trevligt att få åka söderut och träffa lite släkt. Dessutom kunde vi bära och strukturera en liten del av modershuset. Bättre till än från får man hoppas. Mycket att göra är det i alla fall. En del saker tar vi till loppis så att handbollslaget får in några slantar inför Spanienresan.

Dagen har varit innehållsrik fast vi inte gjort så mycket :-)

Inledde med ett kyrkobesök i stan tillsammans med de biivande konfirmanderna.

Handlade och hämtade sedan dottern från studentrummet. God mat behöver inte vara så komplicerad tack och lov. Vi stekte fläskfilé och hade gräddstuvade champinjoner, klyftpotatis och lite smågott dom tillbehör.

I morrn' bär det i alla fall av tillbaka till den avlönade verksamheten.

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt se att du lever,hörde det visserligen av maken men jag har inte haft ngn ork att höra av mig, vägen till telefonen är mentalt lång ibland, trots att den stått bredvid mig hela dagen eftersom jag legat hela dan. Ha en bra morgondag.Själv hoppas jag på en bättre än dagen idag

2010-04-05 @ 22:54:34
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0