Tiden springer...

..och man känner sig hela tiden efter :-(
(Vilket jag också är :-(( )
  • Ångar på med beskrivningar av "projektet", dvs. planeringen av mina empiriska studier.
  • Insåg att jag inte alls lagt in kåravgiften för betalning, så nu får jag springa till kårexpen och betala direkt.
  • Personbeviset var dock enkelt att skriva ut själv :-)
  • Sen var det en posterkonstruktion också, men där har jag lite bättre med tid, konferensen är om en månad.
Doktorandkurserna:
  • uppsatsen jag spurtade med innan Paris-resan är fortfarande hängande, tror jag ska be om lite handledning där (uppsatsen kanske räcker som den är)
  • enkätkursen går lite på köpet, jag vill ju göra studierna och jag måste vara klar till konferensen, vilken infaller alldeles efter deadline för inlämningsuppgiften (om drygt tre veckor)
Annat:
  • Ska följa en kurs som börjar till veckan (helfart) tillsammans med dottern, den blivande civilingenjören
  • borde följa ytterligare en kurs i höst (mest för att jag suger på det jag borde vara anständigt bra på....)
Är jag student eller.....?! Solen skiner från en klarbå himmel -- alltid något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0