Känslan är ingen bra värdemätare

Tog en långtur i dag och till min stora förvåning gick andra rundan nästan lika snabbt som den första (som iofs. gick för långsamt för att jag ska vara riktigt nöjd). Kändes risigt i början men bättre på slutet. Vad vet man??!

I närmiljön våndas det. Ska man eller ska man inte? Jobbiga beslut när det rör en stor del av tillvaron, både den bakomliggande och den framförliggande.

På kvällskvisten har jag fixat lite bullar till min bagarvän som inte har möjlighet att baka just nu.

Måste nu efterröja lite i köket och sedan i säng. Läser just nu:

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kristina

vilka goda bullar det vattnas redan i munnen. Du är en fantastisk vän, jag har ej ord

2009-09-06 @ 23:23:20
Postat av: Kristina

Nu har jag smakat dom de var jättegoda ,det tycker familjen oxå

2009-09-07 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0