Vad gör man i Finland?

BASTAR!
Har nu suttit i bastu och badat jaccuzzi ett par timmar och kommer sälkert att sova gott.
Det är så intressant att träffa kvinnor som mot alla odds tar sig fram, utan att låta bitterheten ligga och pyra. Bättre ta strid än att förgiftas.
Känns rätt bra att ha gjort kväll och bara koppla av. Ska strax läsa lite i min deckare.
Vimsig? Jodå!
Närjag skulle åka hemifrån kom jag på att kameran kanske inte hade fullt batteri så jag tog fram laddaren så att den skulle komma med. Just när jag skulle gå ut till flygtaxin såg jag att kameran stog i köket! Tur!! Nu när jag skulle ladda nbatteriet så hittar jag inte laddaren och det ska sägas att jag har minimal packning. Frågade maken om han sett till laddaren; jodå på mitt skrivbord låg laddaren TILL MIN GAMLA kamera. Så jag glömde fel laddare! Vimsig? Jovars!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trötthet vill jag kalla det

2009-10-30 @ 23:53:46
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0